20 Projektów Które Zmieniły Grę – Hyperdunk+ (2012).

Nadeszła pora aby zakończyć cykl dwudziestu projektów których design odegrał kluczową rolę na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat (oczywiście mówimy tutaj tylko o produktach ze Swooshem). Ostatnim razem były Zoom KD IV z 2011 – z tegorocznych modeli nic nie zrobiło większego zamieszania niż najnowsze wydanie modelu Hyperdunk.

Eric Avar, Leo Chang i Tracy Teague – tych trzech projektantów stało za tym butem, próbując po raz kolejny stworzyć jeszcze lepszy produkt. “Zawsze staramy się rozwijać platformy i technologie – czynić je bardziej sprężystymi, lżejszymi, o bardziej naturalnym ruchu? Tutaj nie ma linii mety” mówi Eric Avar. W najnowszych Hyperdunkach mamy kolejne wcielenie technologii Flywire (która debiutowała cztery lata wcześniej na pierwszym modelu z serii), powrót pianki Lunar, tym razem zarówno na przedzie jak i w pięcie – wszystko ciągle rozwijane, aby jak najlepiej sprawdzać się w grze. Lecz to nie koniec nowości – system Nike+ w biegówkach pozwalający mierzyć długość trasy, prędkość to coś od pewnego czasu na rynku – ale przeniesienie tej technologii do realiów koszykówki, mierzenie wyskoku, szybkości – to już coś zupełnie nowego. Pozostaje pytanie – co dalej?

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.